Notice: Automattic\Jetpack\Sync\Functions was called incorrectly. Not all plugins have loaded yet but we requested the class Automattic\Jetpack\Sync\Functions Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 9999999-dev.) in /home/jbanas/domains/woolavenue.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 4778
Turniej Roland Garros - Tenis, Słońce i Marki Premium | WoolAvenue
środa, Październik 16
Reklama
Red Lychee - Koce i Pledy z Najlepszej Wełny i Kaszmiru

Turniej Roland Garros – tenis, słońce i marki premium

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Roland Garros, czyli French Open, jest jednym z czterech turniejów tenisowych zaliczanych do Wielkiego Szlema. Rozgrywki odbywają się co roku na przełomie maja i czerwca na kortach imienia Rolanda Garrosa w Paryżu. Od lat towarzyszą im marki premium z różnych branż.

Jak mówią organizatorzy Roland Garros ich turniej jest już częścią dziedzictwa narodowego Francji. Jego historia sięga roku 1891, kiedy po raz pierwszy odbyły się Francuskie Mistrzostwa Clay-Court, czyli rozgrywane na kortach o nawierzchni z mączki ceglanej. Początkowo rozgrywki zarezerwowane były jedynie dla krajowych graczy. Aby w nich wystartować trzeba było być członkiem jednego z francuskich klubów tenisowych. Dla sportowców spoza Francji turniej został otwarty w 1925 roku. W tym samym czasie zmienił też nazwę na French Open. Na korcie wśród kobiet tryumfy świeciła wówczas Suzanne Lenglen, która zdobyła główny tytuł sześć razy z rzędu (w latach 1920-1926). Po stronie mężczyzn niepokonani byli słynni „muszkieterowie”: Henri Cochet, René Lacoste, Jean Borotra i Jacques Brugnon. Ich popularność była tak duża, że konieczne było wybudowanie większego stadionu, który pomieściłby wszystkich fanów tenisistów.

Reklama
Red Lychee - Koce i Pledy z Najlepszej Wełny i Kaszmiru

Stadion imienia rugbisty

Gdy w 1927 roku „muszkieterowie” odebrali Amerykanom Puchar Davisa i mieli go bronić w Paryżu, nie było stadionu mogącego pomieścić wszystkich zainteresowanych rozgrywkami. W tej sytuacji władze klubu Stade Francais podarowały Francuskiej Federacji Tenisowej trzy hektary terenu koło Porte d’Auteil. Warunek był jeden, nowy stadion miał nosić imię sławnego członka klubu – Rolanda Garrosa. Co ciekawe Garros nie miał nic wspólnego z tenisem, grał w rugby, ale przede wszystkim był francuskim pionierem lotnictwa. Nowy obiekt był gotowy w 1928 roku, a jego nazwa stała się z czasem także nazwą wielkiego turnieju.

Perrier – nieodłączny towarzysz tenisowych rozgrywek

Od 1978 roku Roland Garros nierozerwalnie związany jest z francuską wodą mineralną Perrier, która od tego czasu jest głównym partnerem imprezy. W 2015 roku Perrier przedłużyła swoją umowę sponsorską z Rolandem Garrosem na kolejne trzy lata. Marka oprócz dostarczania swoich produktów podczas turnieju graczom, fanom i urzędnikom otrzymała także szereg praw do brandingu i marketingu. Logo Perriera można zobaczyć na strojach sędziów i zawodników startujących w turnieju.

Perrier – szampan pośród wód stołowych

Woda Perrier to, obok wieży Eiffla i French Open, jeden z symboli Francji. Charakterystyczna zielona butelka przez wielu kojarzona jest z glamourem najmodniejszych klubów i paryskich restauracji. Powstałe ponad 100 milionów lat temu źródło tej luksusowej wody, bije w południowej Francji, opodal małej miejscowości Vergeze, w Prowansji. Pochodząca z niego woda charakteryzuje się połączeniem składników mineralnych i naturalnego gazu, co sprawia, że napój ma wyjątkowy, świeży i czysty smak. To on sprawia, że Perrier jest jedną z najbardziej rozpoznawanych naturalnie gazowanych wód na świecie. Przez wielu nazywana jest szampan pośród wód stołowych.

Reklama
www.koceo.pl - największy wybór koców, pledów i narzut w Polsce
Udostępnij:

Skomentuj